воскресенье, 3 апреля 2016 г.

Відкриття Французької весни

Сьогодні вже 3 квітня, а це означає, що відкриття Французької весни все ж таки відбулося. Скажу вам так: це було феєрично і ви багато втратили, якщо пропустили цю подію.  
Цього року фасадом для культурного світлового заходу вибрано будівлю Українського дому. Тема проекції - "Анукі в пошуках весни". У програмі заходу був запланований виступ Dakh Daughters.  Dakh Daughters - це український жіночий театрально-музичний гурт. Вони популярні не лише в Україні, а й за кордоном: у Франції, Польші та Росії. У виступах використовують тексти Йосипа Бродського, Тараса Шевченка, Лесі Українки, Чарльза Буковські, Михайля Семенка, Юрія Андруховича, а також тексти на різних діалектах української, англійської, французької, російської та німецької мов. Їхні виступи супроводжуютья музичними інструментами. Звучанням цього гурту я насолоджувалася лише в Youtub'і, але я щаслива, що сьогодні мала нагоду послухати їх вживу.
Нагадаю, що минулорічна "Французька весна" мала тему "У мене є мрія", в основу якої покладена відома промова Мартіна Лютера Кінга(є ще один варіант назви - "Я - мрія"), і була присвячена свободі людини, преси та самовираження. Особисто мені, "Французька весна-2015" сподобалась більше за цю, проте я надзвичайно рада, що мала нагоду подивитися на це світлове дійство. Для порівняння: фото з 2015 та 2016 років: 
 
"Французька весна-2016" у Києві обіцяє бути дуже цікавою. Французький Інститут разом з посольством Франціїї в Україні знають, як організовувати захоплюючі культурні події. Програму заходів можна знайти на сайті Institut Francais: http://institutfrancais-ukraine.com/ua/programmation/PF2016 . 

Комментариев нет:

Отправить комментарий